2x10 nitrox til salg
Fra : HANSEN

Dato : 27-01-04 23:06

nogen der mangler ? 3300kr.

Fra : Michael Hansen

Dato : 28-01-04 11:42

Jeg har også et sæt til salg. Trykprøvet for et år siden... Pris 2500,-

/Michael

Fra : Kasper Hingebjerg

Dato : 28-01-04 14:37

Hvad med lidt mere info.
Kan det blive en bytte handel, med nogle større??

Hinge

Fra : HANSEN

Dato : 28-01-04 16:57

De er solgt !

Fra : Michael Hansen

Dato : 31-01-04 11:28

> Hvad med lidt mere info.

Faber/Scubapro. Nitrox men ikke i O2 service. Dobbelt udtag med
reserve. Seletøj, type uden rygskjold, medfølger (hvis nu du dykker
med halsvest...). Rullet for rust i september + ventil renset og
efterset. Hmmm... Det var vist det...

> Kan det blive en bytte handel, med nogle større??

Ja, måske! Hvis det er 2x12?

Mvh.Michael

Fra : Hinge

Dato : 01-02-04 11:59

Ventiler med reserve er ikke lige mig, så desværre.
Og så var det også 2x15 jeg har stående.

Hinge

Fra : Michael Hansen

Dato : 02-02-04 09:47

> Ventiler med reserve er ikke lige mig, så desværre.

Samme her!

/Michael