link åbner i to Iframes ?
Fra : Steen Alexandersen

Dato : 27-01-04 22:53

Kan jeg få et link til at åbne to forskellige sider i to forskellige Iframes
?

Jeg kunne forstille mig at det måske er et javascript med onload, preload
eller noget i den retning.

På forhånd mange tak
Steen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-01-04 00:04

Steen Alexandersen skrev:

> Kan jeg få et link til at åbne to forskellige sider i to
> forskellige Iframes ?

Ja. Det er samme princip som ved almindelige rammer - se
mulighederne her:
<http://usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Steen Alexandersen

Dato : 28-01-04 00:41

SUPERT !!!

Tak for hjælpen :)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-01-04 10:59

Steen Alexandersen skrev:

> SUPERT !!!
>
> Tak for hjælpen :)

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen