dobbeltsæt
Fra : Michael Ottesen

Dato : 27-01-04 18:42

Hej NG

hvad er der af mulighed for at anvende dobbelt sæt på en seaquest bcd pro
QD, kan det overhovedt lade sig gøre, og hvis hvad skal der til ??

Michael Ottesen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 27-01-04 18:46

Michael Ottesen skrev i Message-ID:
<4016a2dc$0$276$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> hvad er der af mulighed for at anvende dobbelt sæt på en seaquest bcd
> pro QD, kan det overhovedt lade sig gøre, og hvis hvad skal der til ??

Jeg har selv - for mange år siden - haft en sådan vest og vil ikke
anbefale det:

* For meget plastic, dvs. ustabil

* For usikker måde at spænde flasken fast til vesten (weblocks).

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Kasper Hingebjerg

Dato : 28-01-04 14:35

Jeg har nu brugt det i 2 år uden problemer, på samme vest type, så jow det
kan du godt. Et sæt bespænding mere og så er du kørende.

Hinge.

Fra : Michael Ottesen

Dato : 28-01-04 18:08

"Kasper Hingebjerg" <Hinge@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nu brugt det i 2 år uden problemer, på samme vest type, så jow det
> kan du godt. Et sæt bespænding mere og så er du kørende.
>
> Hinge.

hvor får men de bespændinger ???

og er de dyre??

Fra : Kasper Hingebjerg

Dato : 29-01-04 17:48

Dem kan du finde i en hver dykkebiks. Prisen kender jeg ikke.