For tør luft
Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 27-01-04 18:19

Hej alle

Man hører altid at man skal lufte ud, og hvad ved jeg, for at holde fugtigheden
i boligen ned. Men hvad skal man gøre for at få den op?

Jeg har købt et pissedyrt hygrometer, som påstår at der er 30% fugtighed i
vores bolig - og ja, der er meget tørt.

Hvad kan årsagen være? Hvad gør man eventuelt? Vi vil jo stadig gerne lufte
ud...

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
The fact is that far more crime and child abuse has been committed by

Fra : SB

Dato : 27-01-04 18:50

Hej mads

Prøv at kigge ved d. 7/1 (kl.20:39) der spørger jeg om det samme
Og fik en masse gode svar ud af det

Søren

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-01-04 20:52

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> [...]
> vores bolig - og ja, der er meget tørt.
>
> Hvad kan årsagen være? Hvad gør man eventuelt? Vi vil jo stadig gerne lufte

Prøv først at fortælle hviklet fabrikat der er tale om. Så kan nogen
måske hjælpe.
Og andre informationer om hvilken type der er tale om.
Om det konstant står på 30% osv. osv.

Du er ikke alene. Mange beder om et svar uden tilsyneladende at overveje
at et godt svar kræver et godt spørgsmål.

NB.
Du må max. have 4 linier i din signatur.
Se her for mere info: http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur

Og når jeg nu er igang med at rete dig: Brug et pænt sprog i
nyhedsgrupper. - Husk at dine børnebørn kan læse dit indlæg om 50 år.
(Hvis en server et eller andet sted i verden gider gemme det.!)

Mvh. Jørgen

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 29-01-04 17:46

> Prøv først at fortælle hviklet fabrikat der er tale om. Så kan nogen
> måske hjælpe.
> Og andre informationer om hvilken type der er tale om.
> Om det konstant står på 30% osv. osv.

Æhm jeg tror nærmere at spørgsmålet går på hvad han/hun gør ved tør luft og
ikke så meget teknikken bag hans hygrometer.....

Mvh
Carsten

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-02-04 20:15

Karen Stricker & Carsten Axelsen wrote:

> Æhm jeg tror nærmere at spørgsmålet går på hvad han/hun gør ved tør luft og
> ikke så meget teknikken bag hans hygrometer.....

Der kunne jo være tale om at man havde købt et hygrometer der ser smart
ud, men hvor indmaden ikke er meget værd.

Du ved, lidt a.la. B&O.

Mvh. Jørgen