Tyrkiet dykkerture
Fra : Henrik

Dato : 27-01-04 14:45

Til byen Kas, hvor bla. Tyrkiet Eksperten sælger rejser.
Bla. Italiensk WWII flyver
Grotte og nat dyk.
Og helt nyt dykkerture til den sunkne by Kekova.

Særlige rabatter for grupper.

Diverse udflugter/aktiviteter kan fordelagtigt arrengeres oveni.

Jeg anbefaler kanotur ad floddelta og vandretur af bjergkilden Saklikent.

Kender du den tyrkiske mentalitet for handel forstår du hvor vigtigt det er
at have kontakter og har jeg det socialenetværk til at formidle rimelige
priser og særlige arrengementer.

Du kan nemt spare ca 15 % af den sædvanlige pris.

Da jeg kun er formidler af kontakten på hobbybasis, er i officielt dækket af
de sædvanlge garantier og forsikringer, som tur arrangørene fra Kas har.