S.S.Norge
Fra : Allan Jensen

Dato : 27-01-04 10:22

Jeg læste en lille avisnotits forleden, om at nogle danske og Amerikanske
dykkere skulle på ekspedition i Atlanten, for at udforske vraget af
passagerdamperen Norge som sank i 1904.

Er der nogen der ved mere om denne sag ?

m.v.h. Allan Jensen

Fra : Nicholas

Dato : 27-01-04 11:11

Hej NG

Jeg har en lille smule info.

Jeg sidder med en lap papir jeg tilsnuskede mig på messen....

Turen arrangeres tilsyneladende af noget der hedder : wreck'n'tech LTD i
England (+44 161 429 0304).

Meget mere ved jeg desværre ikke....

Nicholas

Fra : Allan Jensen

Dato : 27-01-04 12:37

....tak skal du have.

m.v.h. Allan Jensen

Fra : Christian Sloth

Dato : 27-01-04 14:15

No Limits Diving deltager som det danske dykkerhold på ekspeditionen.

Se www.nolimitsdiving.dk for mere info.

MVH

Christian Sloth

No Limits Diving