flaske ønskes
Fra : Mathias Clausen

Dato : 26-01-04 20:45

er der nogen der har en flaske jeg kan købe?

Fra : C-3PO

Dato : 26-01-04 21:33

Jada

Jeg har en 0,4 liters flaske jeg vil sælge

Søren Ravn

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 26-01-04 21:47

C-3PO wrote:
> Jada
>
> Jeg har en 0,4 liters flaske jeg vil sælge

Hov det har jeg også!

Fra : Thorsten Rasmussen

Dato : 26-01-04 22:00

Har du en idé om hvad det er for en flaske du vil købe.

Fra : Tigeren

Dato : 26-01-04 23:07

Jeg har en gammel 7L med konisk gevind, men uden ventil.
Sidst trykprøvet i 85...

Lasse
Goplerne

Fra : Morten Holst

Dato : 27-01-04 00:12

Hey jeg mangler en 0.4l. flaske... Hvad koster den?

Morten Holst

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 27-01-04 15:49

Morten Holst wrote:
> Hey jeg mangler en 0.4l. flaske... Hvad koster den?

Hvad vil du give? den kostede 800 fra ny købt i 2001 og er blevet brugt på
måske 20-25 dyk.

Der også sådan en holde anordning og en adapter til dumpventilen. Men de
koster ekstra :P

Fra : Morten Holst

Dato : 27-01-04 17:54

Hej jonas...

Er det noget du har et billede af?

Mvh Morten Holst

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 27-01-04 18:32

Morten Holst wrote:
> Er det noget du har et billede af?

Jeg kan godt lave et men, den er bare sort med et grønt håndtag..

jeg sender et senere i aften på din mail adresse

Fra : Søren Arnvig

Dato : 27-01-04 08:41

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en gammel 7L med konisk gevind, men uden ventil.
> Sidst trykprøvet i 85...

Den kan man godt bruge, med lidt fingersnilde og en vinkelsliber
vupti, så har man et king size askebæger.

Søren Arnvig

Fra : Claus Larsen

Dato : 27-01-04 02:28

"Mathias Clausen" <toyboy13@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der har en flaske jeg kan købe?
>
>Jeg har en hel kasse (tomme) så du skal slippe med at betale panten

Hilsen Claus

Fra : Mathias Clausen

Dato : 27-01-04 13:49

Er der nogen der Har en nysynet dykkerflaske til salg 12l eller 15l

Fra : Frederik Rugaard

Dato : 27-01-04 20:49

Jeg har 2 stk 12l flasker til salg. Buttede. De er trykprøvede og
vidstnok med spiro
ventiler med reserve...

Frederik

Fra : Per Boye

Dato : 28-01-04 09:19

Mathias Clausen wrote:
> Er der nogen der Har en nysynet dykkerflaske til salg 12l eller 15l

1 stk. gul 12 l. flaske med standfod, net, bærehåndtag og
dobbeltventil.
Trykprøvet marts 2003.
Er monteret med G-snap og 4 l. ponyflaske.

Sælges gerne (helst) samlet

Per
8800 Viborg