Salatbar
Fra : Henning

Dato : 25-01-04 17:25

Her for et par dage siden, hvor jeg zappede rundt på TV'et, dumpede
jeg ind på et Ophra W program, der havde emnet om teen age sex på
programmet.
Udtrykket salatbar dækkede over oral-anal-sex, over regnbuen betød
oral-sex-orgier, hvor pigerne skiftedes til at sutte pik på en dreng og hver
især efterlod mærker efter deres læbestifter på drengens penis, så den
kom til at ligne en regnbue i røde nuancer.

Der var flere udtryk jeg ikke lige kan huske.
Det korte af det lange var, at der var tale om teen agere fra 10 års
alderen og op, ved intervues med disse ( piger ) som en psykolog
havde foretaget, var disse børns sprog-koder uforståelige for voksne,
så pigerne faktisk i forældrenes nærhed aftalte sex med drenge, ringede
til dem i hele familiens påhør og aftalte hvad og hvornår de skulle dyrke
oral-anal-sex etc.
Pigerne fortalte at 10- 20 minutter på deres værelse ved " lektielæsning"
sammen med en dreng, var rigeligt til at dyrke sex, medens moderen
lavede the etc. til dem i køkkenet.
Psykologen ( en kvinde ) fortalte at det var pigerne der var mest udfarende
og initertiv tagende, nogle piger der dyrkede sport, gjore det for at
have gruppesex med drenge, der opholdt sig på sorts-centrene.

Da det er Amerika det handler om, har disse børn ikke set pornofilm,
men set på MTV, i reklamer etc. at alt handler om sex, derfor var det
for dem naturligt at efterligne reklamer og musikvideoer etc.

I guder hvor så mødrene blandt publikum chokerede ud, en 18 årig
teen ager pige, var gæst hos Oprah W, og fortalte om hvordan
hun og hendes veninder havde dyrket sex siden 10-11 års alderen,
hvordan de snød deres forældre, så forældrene troede de var de rene
a-seksuelle dydsmønstre, der aldrig kunne finde på at have sex med
flere forskellige drenge og ældre unge i 20'erne

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-01-04 00:41

Henning wrote:

Hej Henning

Øv, det missede jeg vist. Det rækker lidt ud over: du må se min, hvis jeg må
se din.

Alligevel er man jo ikke overrasket. Når der laves g-strengs bikinier str. 6
år, må der jo være et marked for det for hvis Britney går med det, så må det
jo være i orden.

Mark

Fra : Gitte

Dato : 26-01-04 08:28

Hejsa

> [...]
>år, må der jo være et marked for det for hvis Britney går med det, så må det

Og lige præcis den slags, må da få øjnene op hos forældre, skulle jeg
mene. Nu har je godt nok en dreng, og ikke en pige - men havde jeg
haft en pige, ville hun da aldrig få lov til at gå i dens slags.....
Ligegyldigt hvilke "lolita-stjerner" der så end går i det, og så måtte
tøsem i øvrigt skabe sig lige så tosset hun end ville, svaret var NEJ!

Og så med Bush's nylige tale til nationen i erindring (jeg tænker på
hans tordentale om, at afholdenhed indtil ægteskabet er den eneste vej
frem, hvis kønssygdomme skal undgås) må man jo endnu en gang tænke på,
at i USA er dobbeltmoral også dobbelt så godt....

MVH
Gitte

Fra : Jane

Dato : 26-01-04 11:10

Tja, jeg tænker tit på at vi lever i en tid, hvor alt handler om at
overskride grænser - hvilket kan være både godt og skidt.
Er det disse forældres forargelse og hykleri, der er værst, eller er
det pigernes eksperimenterende og grænseoverskridende leg??

MVH
Jane

Fra : Paul

Dato : 28-01-04 00:12

"Henning" <h2m@invalid.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Da det er Amerika det handler om, har disse børn ikke set pornofilm,
> men set på MTV, i reklamer etc. at alt handler om sex, derfor var det
> for dem naturligt at efterligne reklamer og musikvideoer etc.

Ok, desværre har jeg ikke tid til en uddybende kommentar til dette indlæg,
men jeg vil lige kommentere ovenstående.

Hvorfor har disse børn ikke set pornofilm?
Skulle det være noget specielt fordi børnene er fra Amerika?

Det må være din egen konklusion du fremkommer med.

Hvis 10-12 årige ikke kan finde ud af at omgå "parental control" på
PC'eren - så ved jeg ikke hvem der så skulle ku'!
Selvfølgelig har børn i 10-12 års alderen set pornofilm eller klips hentet
fra internettet.
Desuden, så behøver kun et par stykker af dem rent faktisk at have set et
par klip for at give idéer nok til, hvad kliken skal beskæftige sig med.

M.v.h.

Paul

Fra : Henning

Dato : 28-01-04 19:24

Paul wrote:
> "Henning" <h2m@invalid.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være din egen konklusion du fremkommer med.

Naturligvis er det min egen konklusion, baseret på den almene
viden om USA, hvor alt hvad der snerper af sex i form af
porno er vanskeligt tilgængeligt, så generelt vil børn have sværere
ved at få fat på hardcore porno, end f. eks. danske børn.

Men der findes masser af alternativer i form af musikvideoer,
reklamer etc. der spiller på sex og seksuelt samvær.

Mit indlæg er egentlig bare ment som en opfølgning til en anden
debat i denne gruppe omkring børns seksualitet, hvor forældre
til børn afviste på det kraftigste, at børn havde seksuelle fysiske
erfaringer i før teen ager årene.

Under fortielsens tyranni, vil der være færre børn, der finder
ud af at have seksuelle kontakter, i et åbent samfund, vil flere
finde det attråværdigt at dyrke sex, for det gør de voksne jo,
det kan småbørn jo se og opleve, men selv i min barndom,
hvor sex nærmest var tabu, havde børn på 5-6 år sex med andre
børn, her under betragter jeg også petting som sex.

MVH
Henning

Fra : Klaus G.

Dato : 29-01-04 15:52

"Henning" <h2m@invalid.madsen.mail.dk> wrote in message
> Her for et par dage siden, hvor jeg zappede rundt på TV'et, dumpede
> jeg ind på et Ophra W program, der havde emnet om teen age sex på
> programmet.
> *KLIP*KLIP*

Nu skal vi jo også lige huske på at det er altid de mest ekstreme tilfælde
som kommer på TV. Tvivler på at største delen render rundt og spreder ben
som 10-12årige...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?