hvalhajer & mexico?
Fra : Thomas Kristensen

Dato : 22-01-04 17:48

Til NG.

Skal på dykkerferie til sommer og tager ikke hjem før jeg har set en
hvalhaj... Er der nogle der har pålidelige efterretninger om hvor
chancen for at se dem i juli måned er stor.
Har overvejet Baja california, Mexico, evt med udgangspunkt fra La
Paz, det lyder som om der er mange store fisk (hvalhajer og manta) og
evt hvaler i Sea of Cortez.
Vil blive glad hvis nogle der har været i det område gider be/afkræfte
om der er store fisk i området om sommeren.
Vil desuden også gerne høre om andre steder hvor de ses hyppigt.

Mvh. Thomas Kristensen

Fra : Poul B-H

Dato : 23-01-04 01:37

Jeg så 70 !! i den persiske golf i efteråret hehehe

Poul B-H