Hjææælp! NorthQ router
Fra : Thomas Rybak

Dato : 22-01-04 17:21

Jeg har et problem med denne router.

Jeg har etableret kontakt til nettet for alle tilsluttede computere
(dynamisk IP setting), men den taber med jævne mellemrum forbindelsen, og
jeg kan genskaber den ved at vælge dynamisk ip i routeren...

Hvad kan jeg gøre, er der nogen som har haft lignende problem med denne
router ????

Jeg har TDC Bredbånd BTW

Mvh Thomas

Fra : Rincewind

Dato : 07-03-04 10:30

Jeg har sammen problem med min NorthQ router, men da jeg altid kører med
dynamisk IP, opretter den automatisk forbindelsen igen efter et sekund.
Jeg har hørt at det kan være WinXP der ikke virker sammen med firewallen
i routeren, så prøv enten routeren på en computer uden WinXP, prøv med
en anden router eller sluk firewallen i routeren.

Jeg vil også gerne høre om du har held med at få det til at virke.

Mvh
Ronni

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens

Dato : 08-03-04 08:18

"Rincewind" <Rincewind.news@kandu.dk> skrev i en

> Jeg har hørt at det kan være WinXP der ikke virker sammen med firewallen
> i routeren, så prøv enten routeren på en computer uden WinXP, prøv med
> en anden router eller sluk firewallen i routeren.

Stil uret i routeren.

Mvh Jens