skifte i 2 frames
Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 21-01-04 18:19

Hej

Noget der ved om man kan få den til at skifte frame, i to iframes?

Man klikker på et link, og den skifter i to frames.

--
mvh. Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-04 19:43

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/iframe/
--
Knud

Fra : Ostekongen

Dato : 22-01-04 12:02

"Morten M. Kaastrup" <Mortenmk@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Noget der ved om man kan få den til at skifte frame, i to iframes?
>
> Man klikker på et link, og den skifter i to frames.

Prøv
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 22-01-04 14:26

Mange tak til jer begge.
--
mvh. Morten

Fra : Ostekongen

Dato : 22-01-04 20:17

> Mange tak til jer begge.
> --

Ved det er OT, men hvorfor kan jeg pludselig ikke
se mine egne indlæg??

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-01-04 15:17

Morten M. Kaastrup skrev:

> Mange tak til jer begge.

Hvem svarer du og hvad svarer du på?

Det er svært at se når du ikke citerer noget. Læs gerne min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 22-01-04 19:10

> Hvem svarer du og hvad svarer du på?

> Det er svært at se når du ikke citerer noget. Læs gerne min
> signatur.

Ok, jeg troede bare ikke det var nødvendigt i denne situation. De kom med to
forskellige links til to måder man kunne gøre det, som jeg spurgte om.

Jeg spurgte:
> Noget der ved om man kan få den til at skifte frame, i to iframes?
> Man klikker på et link, og den skifter i to frames.

og de svarede dette:

> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/iframe/
> --
> Knud

og

> Prøv
> http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

> --
> Mvh. Ostekongen

endnu engang tak.

--
mvh. Morten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-01-04 10:10

Morten M. Kaastrup skrev:

> Ok, jeg troede bare ikke det var nødvendigt i denne situation.

Pointen er at uden et citat er det svært at se hvad en ny tekst
relaterer sig til. Selv om man kan bruge overskriften til at
forbinde et svar med en tråd, kan der jo være adskillige indlæg i
tråden - og hvis man kun ser nye indlæg i tråden, er det ikke til
at vide hvilket af disse indlæg der er svaret på.
--
Jens Gyldenkærne Clausen