Asus P4C800 Deluxe og netforbindelse
Fra : pal

Dato : 21-01-04 17:46

Jeg kan ikke komme ud på nettet via stik på bundkortet. Har et ekstra
netkort, og det virker problemfrit. Det lyser rødt ved siden af stikket på
bundkortet når jeg kopler det til. (Det skal vel lyse grønt hvis OK) Det ser
ud til at der er en eller anden forbindelse, status sier 10.0 mbps i
hastighed. Kan ikke komme på internet. Hvad er galt?

Fra : TommyF

Dato : 21-01-04 21:11

On Wed, 21 Jan 2004 17:46:08 +0100, "pal" <p.leinslie@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>ud til at der er en eller anden forbindelse, status sier 10.0 mbps i
>hastighed. Kan ikke komme på internet. Hvad er galt?

Sjovt, jeg har lige samlet en P4 3.0 med samme mobo, og det er umuligt
at få den på nettet, ca 1 til 6 min, så ryger forbindelsen, og
taleboblerne skifter mellem "Forbundet med 100Mb" og
"Et netværk kabel er ikke tilsluttet" hver andet sekund.
Og det er umuligt at få kortet aktiv igen, kun en sluk med netstikket
ude i 10 min. Så er der liv i netkortet igen, indtil man starter
maskinen, og om igen.
Jeg blen træt af det og saltte et netkort i og det ruller perfekt.
Surt. Men det virker.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 28-01-04 23:45

TommyF wrote:

> Sjovt, jeg har lige samlet en P4 3.0 med samme mobo, og det er umuligt
> at få den på nettet, ca 1 til 6 min, så ryger forbindelsen, og
> taleboblerne skifter mellem

Jeg har forstået at det er en chip som bliver for varm og derfor kan den kun
holde 1 - 6 min. Min buddy købte en lille blæser ting og satte på det
udsatte sted og så virkedede det...

--
Henrik