Velo Solex
Fra : Svend

Dato : 21-01-04 15:42

Kan man stadig købe dem fra nye og hvis ja så hvor henne ??

Fra : Preuthun

Dato : 21-01-04 23:42

"Svend" <noemail@nospamming.com> skrev i en meddelelse
> Kan man stadig købe dem fra nye og hvis ja så hvor henne ??

Hej Svend.
Desværre kan jeg ikke svare på, hvem der i givet fald skulle have en til
salg. Men du har ihvertfald ret i, at der i de senere år har været solgt
nogle Velo'er produceret i et eller andet østland. Jeg har for nyligt set 2
af sådanne, der begge var under 2 år gamle.
UHA noget lorte krom og lorte lakering de var forsynede med.

Her er et godt råd, hvis du gerne vil have en Velo Solex, fordi du gerne vil
køre på den:
Find en brugt Velo 3800 i prisklassen 2000 - 4000 kr. Sørg blot for, at den
har let ved at starte og at den iøvrigt kører godt og har gode bremser. Er
du oppe i den høje ende af prisen har den også nye dæk og er meget pæn i
både lak og krom.
Og du kan være helt rolig: Der findes stadig masser af reservedele til
Veloer. Og der findes også masser af oplysninger, tegninger mv. på WWW.

Mvh.
Jan Preuthun

Fra : Loop

Dato : 08-02-04 21:51

Jeg har set en sprit ny velo hos denne forhandler
:http://www.lindvedknallertcenter.dk/

jeg så den for en uge siden