Text-felt
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-04-01 17:33

Hej NG.

Prøver med andet spørgsmål, da jeg tidligere har prøvet med andet, med STORT
held

Har lavet en tekstboks som fylder ca. 3 linier, men der skal kun stå noget i
en linie,
har så fået det centret i den ene linie, men vil gerne har' teksten fuldt
centret i hele
tekst-blokken, altså svarende til linie2 sådan ca.
PS: Tekstblokken skal være så stor som den er, da den skal passe til
commando knapper
ud for hver.. Så ser det pænest ud...

MVH
Thomas J

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 21-04-01 21:25

Thomas Jørgensen skrev:
> [...]
> stå noget i en linie, har så fået det centret i den ene linie, men vil
> gerne har' teksten fuldt centret i hele tekst-blokken, altså

Hmm. Hvordan kan have ca. 3 linier?

Nå, men hvis det er vertikal og horisontal justering (centrering) det
handler om, og du har fået den horisontale justering på plads, formentlig
ved at indsætte nogle mellemrum de rigtige steder, hvorfor så ikke blot
indsætte en tom linie i starten af tekstboksen og sætte MultiLine=True?
Så vil den linie du har idag blive rykket (præcis) én linie ned.

-------
Tomas