Hvordan får man explorer til at huske pass~
Fra : Henrik J.

Dato : 21-04-01 17:16

igen, altså for fra start af, gør den det. Jeg har så kommet til at
slå det fra. Men hvor finder jeg egentlig denne option?

--
Interesseret i fodbold?

Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-01 17:42

Sat, 21 Apr 2001 18:15:48 +0200, skrev Henrik J. <giants@chunky.net>:

>igen, altså for fra start af, gør den det. Jeg har så kommet til at
>slå det fra. Men hvor finder jeg egentlig denne option?

I IE: funktioner => indstillinger => indhold => autoudførelse.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.