Køb af reservedele til Apollo undervandssc~
Fra : Jens Fuglsang

Dato : 20-01-04 18:49

Hej Ng

Er der nogen der ved hvor man kan købe reservedele til Apollo
undervandsscooter AV-1
Det er den røde start/stop knap jeg mangler

Venlig Hilsen
Jens Fuglsang

Fra : Henrik

Dato : 20-01-04 19:04

Hej Jens

Prøv her.

http://www.omsdive.com/

Hilsen Henrik

Fra : Henrik

Dato : 20-01-04 19:06

Beklager forkert link

Her er et tlf nr. til Apollo, men ellers gav en søgning på Google massere af
Hits.

(800) 231-0909

Fra : Jens Fuglsang

Dato : 20-01-04 23:51

Hej Henrik

Er det et USA nummer ?
er der andre bud gerne i DK.

Jens

Fra : Jakob Johansen

Dato : 22-01-04 17:01

Prøv at kontakte DK Diver i Roskilde. Han er godt nok ved at lukke
biksen man har har tidligere solgt Apollo-udstyr her iblandt også
deres scootere! Det kan være at han ligger inde med sådan en dims!

mvh

Jakob Johansen

Fra : Vidar

Dato : 22-01-04 20:00

"Jens Fuglsang" <jensfuglsang@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe reservedele til Apollo
> undervandsscooter AV-1
> Det er den røde start/stop knap jeg mangler

Hei, du får helt sikkert kjøpt dem hos Apollo
(http://www.apollosportsusa.com )

Dykkersport ( www.dykkersport.no ) forhandler også Apollo AV1 scooter så de
kan sikker også hjelpe deg. Begge har online salg. Selv har jeg liggende en
8 -10 stykker av disse start/stopp knappene. Dette er så å si den eneste
svakheten Apollo har på sine scootere synes jeg, så det kan være bra å ha
med seg som reservedeler.

Vidar