"Flad" væglampe der giver et diffust lys -~
Fra : anders majland

Dato : 20-01-04 15:22

Fut sat til dk.bolig

Jeg er på udkig efter noget belysning ved en indendørstrappe. Trappen
løber langs en væg og der er "åbent" ud til rumene på begge etager til
den anden side. Over trappen er der en skråvæg (men rigelig højde) men
det er planen at sætte en eller 2 lamper i væggen

Jeg forestiller mig noget i retning af en "plafond" der kan sidde næsten
plant med væggen - Dog hellere firkantet, eller aflang end rund.

Måske lidt i retning af http://www.nordlux.dk Linus eller Hera
Eller Louis Poulsen Porthole
http://www.louis-poulsen.dk/belysning/katalog/Produkter/katalog/PDF/63600.pdf

Jeg kan også godt lide Q
http://www.louis-poulsen.dk/belysning/katalog/Produkter/katalog/PDF/63800.pdf
men er bange for at den vil være for udsat på en trappe når der skal
slæbes diverse ting op og ned. Det skulle jo helst ikke blive nødvendigt
at afmontere lamperne for slæbe en flyttekasse forbi

Nogen gode ideer ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid