Soltek SL-75KAV igen...
Fra : Peter Nielsen

Dato : 19-01-04 23:11

Hejsa alle

Nogen der kan anbefale en god low noise køler til dette mobo ?
Har lige smidt en XP2000+ cpu på boardet og den gamle køler fra en Duron 800
kan ikke køle den nok..

jeg har prøvet med 2 kølere nu men der er ikke plads til dem
der sidder en kondensator ivejen..

MVH

Peter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-01-04 23:52

"Peter Nielsen" <peterbn@ksnet.dk> crashed Echelon writing

> Nogen der kan anbefale en god low noise køler til dette mobo ?
> Har lige smidt en XP2000+ cpu på boardet og den gamle køler fra en
> Duron 800 kan ikke køle den nok..

Er der plads til en MIST evt Silent Twin?

--
Bjarke Andersen

Fra : Mads M

Dato : 20-01-04 01:55

On Mon, 19 Jan 2004 23:10:49 +0100, "Peter Nielsen" <peterbn@ksnet.dk>
wrote:

> [...]
>kan ikke køle den nok..
>
>jeg har prøvet med 2 kølere nu men der er ikke plads til dem

Hej

Jeg har lige smidt en XP2400+ CPU på samme bundkort
og køler den med en Mist Silent Twin som jeg gav 300,- for.
En dejlig stille køler som fungerer perfekt og som sagtens
kan sidde på boardet.

mvh Mads

Fra : Peter Bo Nielsen

Dato : 20-01-04 09:21

jeg takker endnu engang...

jeg vil på jagt efter en ny køler..

Peter

Fra : Morten

Dato : 21-01-04 12:11

Jeg kan varmt anbefale Alphas køleprofil evt med en 120mm powerfluid blæser
på 7 V.

Morten

Fra : Peter Bo Nielsen

Dato : 21-01-04 14:15

Hej

min lokale edb pusher havde en billig AMD Box køler liggende og den kan lige
være der..
nu er temp. faldet 10 grader og den larmer meget mindre nu..

så det er jo fint

tak for svarende

Peter