Køb af brugt Scooter
Fra : dpir8b

Dato : 19-01-04 20:33

Hej alle,
Jeg står og skal ud og købe en brugt scooter og valget er faldet på en
suzuki ,men dog ved jeg ikke om det skal være en AP50 ell. en Katana!??
Er der nogle af jeg der kan komme med et par +/- til disse valg.

MVH.
dpir8b

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Axelgaard

Dato : 20-01-04 19:01

"dpir8b" <dpir8b@Phreaker.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> suzuki ,men dog ved jeg ikke om det skal være en AP50 ell. en Katana!??
> Er der nogle af jeg der kan komme med et par +/- til disse valg.

Hvis det står mellem de to modeller, så gå efter det udseende du synes bedst
om. En Katana passer bedre til høje personer, jeg er 180cm, og det kan gå på
min AP50. Ham jeg købte den af er 195cm, hvilket er lige i overkanten.
Motoren er stort set ens på de to, ved endnu ikke om de direkte kan dele
reservedele, men man kan få nøjagtigt de slags samme reservedele til begge
to.
Der skulle eftersigende være problemer med fugt i ledningsnettet på AP50,
men min fra 1995 fejler absolut intet - jeg bruger den hele året rundt!

Fra : Danish Musician

Dato : 18-02-04 22:06

Selv har jeg en suzuki katana fra 1998 - den kører godt og har en god
størrelse med 12 tommer hjul. Eneste minus jeg kan finde på scooteren
er det manglende lange lys, men lyset i den ene position det har er
helt ok med to øjne.

Mvh.
Nicolai