huset er ved at vælte
Fra : Kenneth G

Dato : 19-01-04 20:06

Hej i ng

Vores hus har altid været lidt skævt, og nu hvor jeg har taget noget
træfiner af væggene kom der nogle store sætninger i øjnene på mig.

så fandt jeg et firma som jeg aldrig har hørt om, og nu vi jeg hører om der
var nogle af jer andre der har erfaring med den teknik http://www.uretek.dk/

Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Aksel

Dato : 19-01-04 23:49

"Kenneth G" <nul@putte.amager> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> var nogle af jer andre der har erfaring med den teknik

Jeg kendet ikke firmaet, men teknikken med ekspanderende beton er velkendt
og effektiv, referencelisten er imponerende.

Hilsen Aksel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 20-01-04 12:10

Kenneth G wrote:
> Hej i ng
>
> Vores hus har altid været lidt skævt, og nu hvor jeg har taget noget
> træfiner af væggene kom der nogle store sætninger i øjnene på mig.

Fuldstaændig OT.
Så skal du passe på med ekspanderende beton i øjnene. Jeg ville nok
vælge mere traditionelle tekniker til at starte med

Mvh
Jesper