Formmail fungere ikke korrekt
Fra : Lars Bang Christense~

Dato : 19-01-04 18:52

Til rette vedkommende.
Jeg har siddet og rodet med at lave et mailform script.
Jeg hentede scriptet inde på hostedscripts.dk og har så bygget
videre på det (se nedenfor).
Problemet er bare at de felter jeg har tilført scriptet kommer
ikke frem i mailen der bliver sendt til mig. Der vises kun email
adresse og kommentar.
Jeg håber virkeligt at der er en derude der har tid til at hjælpe
mig.

på forhånd tak.

Med venlig hilsen
Lars Bang Christensen
www.larsbc.dk

<!-- Din FormMail kode -->
<!-- Sådan kan din formular se ud. Felterne userid og from skal
inkluderes! Uid må ikke ændres. -->
<form
action="http://www.hostedscripts.dk/scripts/formmail/formmail.php
4" method="post">
<input type="hidden" name="uid" value="1554">
Fornavn:<br>
<input type="text" name="from"><br>
Efternavn:<br>
<input type="text" name="from"><br>
Adresse<br>
<input type="text" name="from"><br>
evt: telefon nr.<br>
<input type="text" name="from"><br>
evt: Mobil nr.:<br>
<input type="text" name="from"><br>
E-Mail adresse:<br>
<input type="text" name="from"><br>
Emne:<br>
<input type="text" name="from"><br>
Kommentar:<br>
<input type="submit" name="ok" value=" - Send - ">
</form>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-01-04 21:18

Lars Bang Christensen skrev:

> Fornavn:<br>

Du vil gerne have sendt et fornavn...

> <input type="text" name="from"><br>

....men du kalder dit felt for "from".

> Efternavn:<br>

Du vil også gerne have et efternavn med...

> <input type="text" name="from"><br>

....men du kalder feltet "from".

(etc.)

Felter der indeholder forskellige oplysninger, skal have
forskellige navne.
--
Jens Gyldenkærne Clausen