Hvor kan man købe et nyt forrør til en Apr~
Fra : Joergen Bech

Dato : 18-01-04 19:48

Efter 5 år i al slags vejr (året rundt) og snart 20.000 km
er der kommet en grim revne i det lille rør udstødningen
er monteret på. Selve udstødningen ser ud til at være i
fin stand: Lidt rust hist og her, men det skulle nok kunne
holde nogle tusinde km endnu. Men det lille rør er nu
rustet så meget at det skal udskiftes. Nu.

Er der et sted man kan købe et nyt rør uden at skulle
have en komplet udstødning? Det lokale værksted
kunne ikke finde et sådant i løs vægt, men foreslog
mig at købe en uoriginal udstødning - og dermed skifte
det hele :( Hvis det kommer til det: Nogen forslag til hvilken
udstødning jeg skal købe - og hvor? (Bemærk: Den er ikke
tunet og skal heller ikke tunes).

TIA,

Joergen Bech

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 18-01-04 21:07

"Joergen Bech" <jbech@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det hele :( Hvis det kommer til det: Nogen forslag til hvilken
> udstødning jeg skal købe - og hvor? (Bemærk: Den er ikke

En basic potte fåes til omkring 500kr ved Thansen og er fuldt lovlig på en
45er

Elbarto