DateDiff - hvad gør jeg forkert?
Fra : Jakob Munck

Dato : 18-01-04 08:38

Jeg er i færd med at lave et statistikmodul til en medlemssite, og i den
forbindelse skal jeg registrere om en given bruger har været logget ind
tidligere den samme dag eller ej. Min kode denne:

<%
SQL = "SELECT * FROM tbMedlemmer WHERE medlem_id = " & session("medlem_id")
Set RS = Conn.Execute(SQL)

sidste_besoeg = RS("sidste_besoeg")

' her melder den om fejl:
if DateDiff(d, sidste_besoeg, Now()) = 0 then

' etc......
%>

Fejlmeldingen siger: "Invalid procedure call or argument: 'DateDiff'"

Hvad gør jeg galt?

v.h.
Jakob Munck

Fra : finn elmgaard

Dato : 18-01-04 10:01

"Jakob Munck" <j.munck.fjernmig@c.dk> wrote in message
> ' her melder den om fejl:
> if DateDiff(d, sidste_besoeg, Now()) = 0 then
>
> Jakob Munck

Du mangler citationstegn omkring d, altså sådan:

if DateDiff("d", sidste_besoeg, Now()) = 0 then

mvh
Finn

Fra : Jakob Munck

Dato : 18-01-04 10:18