Hvad skal man vælge???
Fra : MOBSTER

Dato : 17-01-04 20:12

Hejsa..

Hvad ville I vælge af følgende:

Gilera ICE til 10.000 kr.
Honda SZX til 5000 kr.
Piaggo Zip til 5400 kr.

MOB

Fra : torben ager

Dato : 17-01-04 20:40

hej

gilera ice,, men har du 10000,kr kan du komme rimelig langt..
Men vil helst råde dig til en brugt aprilia...
Har selv rx 50, kanon knallert(45)
torben

Fra : Kim Larsen

Dato : 17-01-04 23:28

"MOBSTER" <mobster@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Køb 2 til ens pris

Kim Larsen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 18-01-04 16:00

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> wrote in message news:<4009b6d5$0$248$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> "MOBSTER" <mobster@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Køb 2 til ens pris
>
> Kim Larsen

enig! jeg har selv lige købt en gammel speedfight 45 med 30000km på
røven, det tog mig en weekend/8 timer at skille den ad og
renovere/skifte en masse af de gamle små dele som ca kostede 500kr. nu
kører den som den skal, og mange siger at det er ligemeget hvor meget
den har kørt. motoren må bare ikke give metaliske lyde når den holder
i tomgang, tag en skruetræker og sæt skaftet til øret og sæt enden
rundt omkring på motoren, så kan du lytte om den har mislyde.

Zip er efter min mening en for lille og ustabil knallert, jeg ville
købe Honda Bambus-raketter holder bedst efter min mening

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 18-01-04 21:12

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Zip er efter min mening en for lille og ustabil knallert, jeg ville
> købe Honda Bambus-raketter holder bedst efter min mening

Piaggio laver nogen af de mest solide scooter motore
Snup ICEn eller zippen hvis den er fra 2002 eller sener
Du får en motor der holder mange tusind km

Erik Elbarto

Fra : mikkel paulsen

Dato : 19-01-04 22:19

"Elbarto Simsoniac" <ElbartoFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message news:<400ae803$0$29413$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> Snup ICEn eller zippen hvis den er fra 2002 eller sener
> Du får en motor der holder mange tusind km

speedfight er med Honda motor, har ikke hørt om en scooter med mere
end 30000 på røven, derfor siger jeg af Honda laver gode motorer. min
er fra 97 så de har nok kun forbedret sig. der er aldrig blevet
skiftet noget på motoren, kun ruller 5 gange, tændrør 10 gange eller
noget, og rem til hjul en gang.
men vælg den du syntes mest om, det er vigtigst at man selv mener man
har købt den rette.

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-01-04 23:04

> [...]
> noget, og rem til hjul en gang.
> men vælg den du syntes mest om, det er vigtigst at man selv mener man

Har du aldrig hørt om en scooter med mere end 30.000 km på tælleren, så kan
jeg fortælle at jeg har en Aprilia Rally der lige har rundet 34.000 km

Kim Larsen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 21-01-04 02:00

> Har du aldrig hørt om en scooter med mere end 30.000 km på tælleren, så kan
> jeg fortælle at jeg har en Aprilia Rally der lige har rundet 34.000 km
>
> Kim Larsen

det er en del, jeg har dog også hørt at de snilt kan køre mange km
bare man skifter stempelringe osv. men helt uden at skifte noget så er
34.000 en del

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-01-04 08:15

> det er en del, jeg har dog også hørt at de snilt kan køre mange km
> bare man skifter stempelringe osv. men helt uden at skifte noget så er
> 34.000 en del

Det er dog ikke alt på min der er det originale, det gik det for langsomt
til, men hvis man bare sørger for at have et ordentligt og ærligt værksted,
så kan det god lade sig gøre. Efter godt 24.000 km fik jeg øget hastigheden
på min, og der fik jeg at vide at den cylinder og andet jeg fik skiftet
sagtens kunne holde til at køre lige så meget endnu.

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-01-04 08:21

On Mon, 19 Jan 2004 13:19:22 -0800, mikkel paulsen wrote:

> speedfight er med Honda motor, har ikke hørt om en scooter med mere

Så kan man ligeså godt sige, at Honda er med Peugeot motor. De har
nemlig udviklet den sammen

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : GK

Dato : 19-01-04 22:02

helt enig Gilera er meget solide .. snup en Ice eller en Runner

Fra : mikkel paulsen

Dato : 24-01-04 17:48

"GK" <GK@nospam-post7.tele.dk> wrote in message news:<400d6302$0$234$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> helt enig Gilera er meget solide .. snup en Ice eller en Runner

ja men husk at knallerten skal være dobbelt så god, da den er dobbelt
så dyr. ville aldrig købe så dyr en knallert. men det kommer jo an på
hvormange penge man har, jeg er på SU