Program til at lave HTML-billedkort
Fra : FePe

Dato : 17-01-04 15:33

Jeg søger et program til Linux, som grafisk kan udfylde et <map> tag i
HTML. I Stone's Webwriter går det strygende, men da jeg ikke gider at
genstarte og starte Windows hver gang, så kunne det være rart med et
program til Linux, der (helst) kun laver billedkort.

FePe

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 17-01-04 17:10

FePe wrote:
> [...]
> genstarte og starte Windows hver gang, så kunne det være rart med et
> program til Linux, der (helst) kun laver billedkort.

OpenOffice.org kan fint lave image maps (Edit -> Imagemap).
Jeg bruger OOo i version 1.1.0 (Debians pakke) og jeg ved ikke om
funktionaliteten eksisterer i andre versioner.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 17-01-04 17:17

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> writes:

> OpenOffice.org kan fint lave image maps (Edit -> Imagemap).
> Jeg bruger OOo i version 1.1.0 (Debians pakke) og jeg ved ikke om
> funktionaliteten eksisterer i andre versioner.

ellers kan Gimp også klare det... den ser faktisk ud til at være
ganske Ok til det, har dog ikke prøvet den til store maps.

Mvh
Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : FePe

Dato : 18-01-04 14:38

Thomas Rasmussen wrote:

> ellers kan Gimp også klare det... den ser faktisk ud til at være
> ganske Ok til det, har dog ikke prøvet den til store maps.

Min Gimp er version 1.0.4, så jeg blev nødt til at downloade og
installere Imagemap, men nu virker det også strygende.

Mvh.
--
_ __ _ __