Scooter går i stå i regnvejr
Fra : Huus

Dato : 16-01-04 14:04

Min Peugeot Firefighter har svært ved at tage imod gas og "drukner nærmest",
når jeg har kører i vådt vejr, når jeg er nået ud omkring 15-20 km. Jeg har
kommet kaburatorvåske i benzintanken, men jeg synes ikke det helt afhjælper.
Når den ikke tager imod gas, så kan jeg kun køre mellem 20 og 30 km/t.
Vrider jeg gashåndtaget helt i bund dør den.

Hvad kan der være galt, og er der andre, der kan genkende samme problem.

mvh
Huus'et

Fra : Hekto

Dato : 16-01-04 14:48

"Huus" <bashuus"FJERN"@tiscali.dk> wrote in

> [...]
> den.
>
> Hvad kan der være galt, og er der andre, der kan genkende samme

Det kunne jo være vand!?

Sidder der en lille blød gummilap på bagskærmen ind imos cylinderen?
Kan der på anden måde sprøjtes vand nd på tændrøret?

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Teddy Bonde

Dato : 03-02-04 16:14

On Fri, 16 Jan 2004 13:47:58 +0000 (UTC), Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
wrote:

>Det kunne jo være vand!?

Jeg har selv samme problem, kan sætte den i tørvejr et par timer og
den kører SuperB, men lige så snart den har stået 1-2 ude i vådt værd
og jeg starter og skal kører får jeg de problemer :(
Har sågar prøvet at rense min Kaburator, men det afhjalp intet...

Men jeg har dog en lille mistanke om det er noget med tændrøret/kablet
:( Men min gamle SpeedFight I, viste ALDRIG de tegn...

TB