En forespørgsel
Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 15-01-04 21:46

Jeg har nørklet > 100 timer med mit website www.dideriksen.dk
Dette site indeholder en del ting som jeg og mine elever finder
interessante,.
MEN .... hvad indeholder et GODT website om dykning.
Kom med jeres tanker og ideer -

HVAD INDEHOLDER ET RIGTIGT GODT WEBSITE OM DYKNING

Mvh.

Kenneth Dideriksen
PADI OWSI

Fra : Mudderzvinet

Dato : 16-01-04 00:49

svaret er enkelt: NØGENBILLEDER af samtlige dykkersild i Danmark

(sorry.. ku ik la vær)

Mudderzvinet

Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 16-01-04 09:19

Hej "Jobbe"
FAKTISK SÅ HAR JEG >100 BILLEDER MED NØGENMODELLER I DYKKERUDSTYR, MEN DE ER
NU IKKE SÅ STUERENE AT DE KAN SMIDES OP PÅ SITET

Fra : TJOR

Dato : 16-01-04 11:27

Hvorfor så ikke bare lave et "ADULT AERA".
Kan selvfølgelig kun tale på egne vegne, men tror alligevel der vi er nogle
stykker der ville finde det inspirerende.

Thor

Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 16-01-04 20:22

OK OK så kik på www.dideriksen.dk/adult
Klik på det valgte billede henter originalen i fuld størrelse

Mvh. Kenneth

Fra : Henrik

Dato : 20-01-04 17:08

1. Nogle gode links til udstyrskøb til fornuftige priser.

2. Download sektion med f.eks. Tabeller, Gas blender programmer, reparations
manualer.

3. Saglige anmeldelser af udstyr som kan hjælpe folk der f.eks. Skal købe
deres første udstyr. F.eks. Korte erfaringer fra folk der selv har udstyret,
som kan skrive indlæg. (Min erfaring er at de fleste dykkere heller end
gerne vil fortælle om deres erfaringer med forskelligt udstyr).

4. Tricks til hvordan man gør forskellige ting. F.eks. De forskellige
tilrigninger af Stage flasker etc.

5. Vejledning i hvordan man selv kan lave ting, f.eks. Lygter.

6. Formidling af brugt udstyr.

7. Oversigt over kurser. Måske et sted hvor man kan få et overblik over hvad
der foregår i ens lokalområde, annoncering af dykkerture, foredrag etc.

8. Udveksling af positioner på gode dyk i hele Danmark.

9. Et sted hvor man kan uploade billeder og dele sine dykker fotos med
andre.

Alt sammen i et let og tilgængeligt format.

Listen er lang, der er gjort mange forsøg, og intentionerne har helt sikkert
været gode, men alle de portaler eller sites jeg har set er lige som gået i
stå. Man skal nok også være forsigtig med at fremhæve den ene uddannelse
frem for den anden, for der er stadig nogen der ikke kan sætte sig ud over
hvilken organisation man kommer fra, så hvis siden er rimelig objektiv så
tror jeg det kunne blive et godt samlingspunkt for dykkere i Danmark.

Hilsen Henrik

Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 20-01-04 18:41

Tusinde tak for det fine input. Jeg tager listen til mig og overvejer de
enkelte punkter
Mvh. Kenneth