opdateringer i mandrake 9.2
Fra : @(none)

Dato : 15-01-04 03:08

Hvorfor forsvinder alle mine programmer/eller ikonerne når jeg opdatere,
Jeg køre kde

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-01-04 19:59

On Thu, 15 Jan 2004 03:07:32 +0100, @(none) wrote:

> Hvorfor forsvinder alle mine programmer/eller ikonerne når jeg opdatere,
> Jeg køre kde

Kør menudrake og vælg save.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : andy

Dato : 15-01-04 21:50

Martin Johansen [6000] skrev:

> Kør menudrake og vælg save.

Tak det det virkede.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-01-04 22:53

On Thu, 15 Jan 2004 21:50:11 +0100, wrote:

> Tak det det virkede.

Det gjorde det nemlig også for mig, og jeg var ved, at gå ud af mit gode
skind før jeg fandt ud af det

Fra : andy

Dato : 16-01-04 19:29

Martin Johansen [6000] skrev:

> Det gjorde det nemlig også for mig, og jeg var ved, at gå ud af mit gode
> skind før jeg fandt ud af det

Jeg var også ved at gå ud af mit gode skind, jeg reinstaleret systemte
en gang og der skedte det igen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-01-04 14:49

Og så er det man tænker: "Hvad h****** sker der lige her!?!?" hehe

Fra : Futte

Dato : 15-01-04 21:32

prøve dette
tryk CTRl+ALT+F1 log på som root skriv update-menus tryk CTRL+ALT+F7

MVH
Futte

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-01-04 16:32

On Thu, 15 Jan 2004 21:31:53 +0100, Futte wrote:

> tryk CTRl+ALT+F1 log på som root skriv update-menus tryk CTRL+ALT+F7

Ja den gør vel egentlig det samme som menudrake | save, eller hvodden?