Skærme
Fijala 3554
Svar
Fra : Badboy

Dato : 15-01-04 08:41

nej jeg tror det ikke da jeg nu har prøvet 2 forskellige maskiner.Hvad kan
det så ellers være?

Fra : Kim

Dato : 15-01-04 09:37

On Thu, 15 Jan 2004 08:41:16 +0100, "Badboy" <badboy@tdcadsl.dk> wrote:

>nej jeg tror det ikke da jeg nu har prøvet 2 forskellige maskiner.

Hvad svarer du på ?

>Hvad kan det så ellers være?

En fis i en hornlygte ?

--
Kim

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 15-01-04 12:12

Badboy wrote:

> nej jeg tror det ikke da jeg nu har prøvet 2 forskellige maskiner.Hvad kan
> det så ellers være?

Hvis de to maskiner kører med samme refreshrate, kan problemet stadig
ligge der.
Gør den det samme hvis du går i BIOS opsætning og lader den stå der?

/klaus

PS! For at svare på et indlæg skal du markere det indlæg du svarer på
og så klikke "Svar gruppe" (tror jeg det hedder i den danske udgave af
OE). Det bliver lidt forvirrende når du laver nye indlæg og bare skriver
"Svar" som subj.

Fra : Badboy

Dato : 15-01-04 13:39

ok det viste jeg ikke,er rimelig ny her i grupperne,prøver det du skrev om
at prøve i bios i aften,tak for hjælpen indtil videre