Storkøb
Fra : Henrik Møller

Dato : 21-04-01 11:08

Ups.. er her lige igen

Jeg har fået stjålet en hulans masse grej i forbindelse med at min bil blev
stjålet..

Er der nogen der kender til en forretning der er til at tale med når jeg nu
skal ud og bruge en små 20.000-, på at få genanskaffet stumperne..

Jeg mener blot at der vel må være lidt rabat at hente i den forbindelse

Og bliver nogen tilbudt en billig Sage stang så giv mig gerne et praj *SS*

God weekend og K&B

Henrik

PS: Bor i Rødovre så shoppen må gerne ligge på sjælland

Fra : Vagn Hansen

Dato : 21-04-01 11:51

Hej Henrik

Jeg kan anbefale http://www.sportdress.dk Jeg købte for næsten 5.000kr og
fik det for 3.500kr.
De er vældig flinke inde i butikken.

Vagn Hansen

Fra : Daniel Pino Maldera

Dato : 21-04-01 19:33

Jep, Sport Dres er vældigt flinke til at give rabat ved storkøb. Det samme
gælder for Hvidovre Sport i ...ja, Hvidovre . De to steder skulle du nok
kunne spare nogle moneter ve dine indkøb.

Fra : Claus

Dato : 21-04-01 23:16

Jeg fik gode rabatter i Sprotscenteret fiskeland på roskildevej.
Må være lige i nærheden af dig.

Check først hvad listepriserne er i alle grejannoncerne for de
forskellige forretninger, og hvis de forsøger at tage mere for en vare
må du så henvise til at du kan få det billigere andetsteds...

Når du så har samlet rigtig meget sammen - brug gerne et par timer en
hverdag formiddag hvor de har tid til det, så kan du jo begynde at
snakke om hvomeget "rabat" du kan få...

Held og lykke med det.

Claus

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-04-01 06:48

I grejbutik Kong Neptun, vil du altid kunne gøre en god handel. Den ligger
godt nok i Korsør, men kig evt på nettet, www.grejbutik.dk for at få et
indtryk af priserne.
Ring 58370923 og snak med Jørgen om hvad du skal bruge, så kan vi altid
finde en god pris.

Mvh
Jørgen Rasmussen