HAr fundet driver på mobo... hvad gør jeg ~
Fra : ;-\) Pia Nielsen ;-\~

Dato : 13-01-04 23:47

Hej!

Jeg har et mobo som hedder
P5M3 a+
fra
tekram.com

Lydkortet virker ikke på PC'en som kører Windows 98 2nd edition

Derfor har jeg været inde på tekram.com
og fundet nogle drivere!

Den ene fil er en selvudpakkende exe-fil...
Ud af denne får man så nogle dll-filer og sys-filer og en inf.fil

Jeg går ud fra at jeg skalk bruge inf-filen... men hvordan installerer jeg
den på PC'en. Jeg kan jo ikke bare køre wen inf-fil...
Så er mit gæt at jeg skal køre en tilføj nyt hardware og vælger en anden
driver - hvordan gør man egentlig ???

Pia

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 15-01-04 12:51

" Pia Nielsen " <pia@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den på PC'en. Jeg kan jo ikke bare køre wen inf-fil...
> Så er mit gæt at jeg skal køre en tilføj nyt hardware og vælger en anden

Højreklik på Denne Computer -> Vælg egenskaber -> Tryk på fanebladet
Enhedshåndtering -> Se øverst, der står sikkert noget hardware under Andre
Enheder .> Find lydkortet -> Højreklik på lydkortet, så er der nok en
mulighed for at opdatere driveren -> Peg på det bibliotek du har inf filerne
liggende -> Den sulle gerne finde en kompatibel driver, hvis ikke, såer det
mådke forkert driver eller forkert stykke hardware du har valgt i
enhedshåndtering

Du kan også bare slette det hardware der ligger under andre enheder og
genstarte maskinen, så finder den slev nyt hardware, og du skal nu pege på
det bibliotek der har driver filerne liggende.

VH
Peter

Fra : ;-\) Pia Nielsen ;-\~

Dato : 18-01-04 13:08

tak for hjælpen!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-01-04 00:26

In article <bu48kf$dk27d$1@ID-139211.news.uni-berlin.de>, pia@nospam.dk
says...

> Jeg går ud fra at jeg skalk bruge inf-filen... men hvordan installerer jeg
> den på PC'en. Jeg kan jo ikke bare køre wen inf-fil...

Højreklik -> Install

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen