Skærme
Fijala 3554
Ny skærm !
Fra : KM

Dato : 14-01-04 00:21

Hej folkens !

Jeg kunne godt tænke mig en ny skærm... men er fuldstændig blank på netop
det område. Jeg har bare haft min gode gamle skærm i en årrække. Men nu vil
jeg gerne have en større... en 19 tommer...

Jeg vil primært bruge skærmen til spil og grafik

hvilken skærm skal jeg købe... må ikke koste over 2000 kr... og den behøver
ikke være et kæmpe monstrum, OG det skal ikke være en fladskærm !

Er der nogen der har nogle gode bud... evt nogle links til forhandlere...
TUSIND TAK !!! :)))

På forhånd tak
KM

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-01-04 00:33

On Wed, 14 Jan 2004 00:21:23 +0100, KM wrote:

[..]
> hvilken skærm skal jeg købe... må ikke koste over 2000 kr... og den behøver
> ikke være et kæmpe monstrum, OG det skal ikke være en fladskærm !
[..]

Kik efter en Samsung SyncMaster 959 NF. Den koster godt nok ca. 2300 men er
med Diamondtron-billedrør og er helt sikkert pengene værd. Se bare de mange
tidligere "hvad-skal-jeg-købe-indlæg".

--
Mvh. Lars

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 14-01-04 16:51

Lars Jørgensen wrote:

> [...]
> med Diamondtron-billedrør og er helt sikkert pengene værd. Se bare de mange

Jeg er meget tilfreds med min 959NF. Den er helt de 3500,-, jeg kastede
efter den for snart 2 år siden.

Fra : Tim Christensen

Dato : 14-01-04 14:42

KM wrote:

> hvilken skærm skal jeg købe... må ikke koste over 2000 kr... og den behøver
> ikke være et kæmpe monstrum, OG det skal ikke være en fladskærm !

Hvis 2.000,- er absolut max vil jeg anbefale en Samsung SyncMaster 957MB.

Mvh

Tim

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 14-01-04 15:42

"Tim Christensen" <nospam@eson.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis 2.000,- er absolut max vil jeg anbefale en Samsung SyncMaster 957MB.

Den kan jeg godt anbefale...

Rune

Fra : KM

Dato : 15-01-04 00:43