Hvad er forskellen: ASUS P4C800-E Deluxe <~
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 13-01-04 15:04

Hjælp ... Jeg kan ikke lige få øje på det... Måske blind!?!

/Rolighed

Fra : Leony

Dato : 13-01-04 15:32

In news:4003fb35$0$243$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
René Rolighed Christensen <spambox@freestyler.dk> typed:

> Hjælp ... Jeg kan ikke lige få øje på det... Måske blind!?!

E'eren har RAID.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : N/A

Dato : 13-01-04 19:33

Fra : Leony

Dato : 13-01-04 19:33

In news:40040205$0$269$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
René Rolighed Christensen <spambox@freestyler.dk> typed:

> Jamen det har Deluxen også:

De hedder begge 2 Deluxe.

Ok, jeg var lige en tand for hurtigt ude. Jeg kiggede blot i den øverste
del af beskrivelsen på de 2 bundkort på Asus' hjemmeside.
Du har ret, de har begge RAID.

Umiddelbart så er den eneste forskel jeg lige kan se at E'eren har
"Intel Gigabit LAN" og den uden E har "AI NET (Gigabit LAN)".

Fra : Herman

Dato : 13-01-04 21:50

Der er også kabler med til usb 5-6 og 7-8 i E modelen samt et kabel mere til
gameport samt 1394 porten
så det er der prisen kommen for de 3 kabler

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 17:30

On Tue, 13 Jan 2004 21:49:38 +0100, "Herman" <herman(fjern)@pc.dk>
wrote:

Er -E modellen ikke baseret på i875 chipset hvor den anden er i865PE?

0:) JG

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 15-01-04 10:25

"Innocence" <innocence(a)klog(dot)dk> wrote in message
> On Tue, 13 Jan 2004 21:49:38 +0100, "Herman" <herman(fjern)@pc.dk>
> wrote:
>
> Er -E modellen ikke baseret på i875 chipset hvor den anden er i865PE?

Nej, de er begge Intel 875P.

/Rolighed

Fra : Allan / Kolding

Dato : 15-01-04 18:01

P4C800 og P4C800 E Deluxe

Har begge mont chipsete Intel 875P MCH og
Intel ICH5 R

P4C800 Deluxe har Intel 875P MCH
Intel ICH5.

ICH5 er den første chip.
Der efter kom R modelen.

Forskellen er så vidt jeg ved noget Raid ??

Allan / Kolding

Fra : Svend

Dato : 16-01-04 08:55

Allan / Kolding wrote:
> [...]
>
> ICH5 er den første chip.
> Der efter kom R modelen.
>
> Forskellen er så vidt jeg ved noget Raid ??

Så vidt jeg har forstået er forskellen hvorvidt lan chippen sidder på
North bridgen eller på pci-bus.

--
Svend

Fra : PF

Dato : 19-01-04 19:30

Noget andet er, er der nogen der har en mening om disse kort. Jeg står for
at skulle anskaffe et til videoredigering, og har overvejet et af disse. Så
skulle der være en med en mening vil det være fint.
MVH Palle

"Svend" <web@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klip

Fra : TommyF

Dato : 21-01-04 21:02

On Mon, 19 Jan 2004 19:29:35 +0100, "PF" <palleflygenring@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>at skulle anskaffe et til videoredigering, og har overvejet et af disse. Så
>skulle der være en med en mening vil det være fint.
Har lige samlet en i går, jeg har aldrig før haft så mange problemer
før når en maskine skulle bygges, men jeg er nu kommet igennem det
hele og det kører, pånær netværket, det vil bare ikke funke, så i med
et billigt Sandberg og det ruller bare.
Ellers virker Deluxe modellen ok,

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 28-01-04 23:51

TommyF wrote:

> [...]
> Ellers virker Deluxe modellen ok,
>
> -------
> Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...

Der ligger også en forskel i at E udgaven har Communication Streaming
Architecture (CSA)

http://www.intel.com/design/network/events/idf/csa.htm

Fra : TommyF

Dato : 29-01-04 20:43

>Der ligger også en forskel i at E udgaven har Communication Streaming
>Architecture (CSA)

Der er da også E modellen jeg har.