Erfaringer med Trille barnevogne
Fra : Ingmar

Dato : 13-01-04 11:52

Hej alle

Jeg ville lige høre om det er nogle af Jer der har prøvet at eje eller hørt
noget om Trille barnevogne. Jeg tænker mest på de to der hedder Gigant og
Dream.
På forhånd tak
Ingmar

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 14-01-04 07:38

"Ingmar" <i_durdaREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hørt
> noget om Trille barnevogne. Jeg tænker mest på de to der hedder Gigant og

Hæi do

Har haft to af de mindre udgaver til 3000,- ca.
Begge blev efter et stykke tid slatne/bløde/slappe i stellet.
Man skulle trykke håndtaget laangt ned for at få dreje uden
at skulle slæbe forhjulene rundt.
Nu har vi en lidt dyrere model, der kan laves om til en klapvogn
og den er stiv i stellet......... endnu, men vi regner da ikke med
at det sker igen
Første gang blev stellet byttet uden problemer.
Anden gang fik de billeder af det og ville ikke bytte, men
forhandleren tog det hele tilbage og gav et godt tilbud på den
nye vogn, så det sagde madammen ja til.

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk
www.slowriders.dk

Fra : Ingmar

Dato : 14-01-04 08:41

Hej Tonny

Takker for dine erfaringer. Hvis den nye vogn du omtaler er en Trille Dream
(liggemål 97, kan laves om til klapvogn), så er det faktisk også den vi var
kigget lidt på. Hvor længe har I haft den?

Mvh.
Ingmar

"Tonny Eskesen (DKMC)" <hamselv@brammmmingnet.dk-huskatfjerne2m'er> wrote in
message news:bu2nmh$gu8$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 14-01-04 11:28

> [...]
var
> kigget lidt på. Hvor længe har I haft den?

Øhhhhhh ja, det er jo det jo. Det er vist et par måneder vi har haft den og
det er ikke en Dream kan jeg se.
Men stellet ligner, så det er sikkert det samme og der er også lang liggemål
i denne her.

hamselv herfra