Motherboard.
Fra : René Prebendorf

Dato : 21-04-01 08:05

Hej.
Jeg sidder med et motherboard som jeg skal finde en manual over men jeg ved
ikke hvad jeg skal kikke efter, på boardet står der "5TDM2 M101" og se er
det et logo der ligner et ottetal, er der nogle der kan hjælpe mig?

--
Venlig hilsen.

René

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 21-04-01 06:20

sæt lige dit ur

/Silver

Fra : René Prebendorf

Dato : 21-04-01 08:27

"Simon - -:[CU]:-QuickSilver" <simon@klanparty.dk> skrev i en meddelelse
> sæt lige dit ur

Efter hvad jeg kan se er det dig der skal stille dit ur.

--
Venlig hilsen.

René

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 21-04-01 11:35

> Efter hvad jeg kan se er det dig der skal stille dit ur.

Og det passer jo ikke helt kan du jo godt se

/Silver

Fra : Jette Prebendorf

Dato : 21-04-01 12:25

Simon - -:[CU]:-QuickSilver skrev i meddelelsen
<9brnbb$vfc$1@news.cybercity.dk>...

>Og det passer jo ikke helt kan du jo godt se
>
>/Silver

I din header står der " Date: Sat, 21 Apr 2001 07:20:02 +0200" burde der
ikke stå +0100 for københavn?

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 21-04-01 15:04

On 21 apr 2001 Jette Prebendorf uttered some barely human sounds which I
was able to translate into <9brqst$163i$1@news.cybercity.dk>:

>I din header står der " Date: Sat, 21 Apr 2001 07:20:02 +0200" burde der
>ikke stå +0100 for københavn?

Normalt er det GMT +0100, men nu er det jo sommertid

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : SuneF

Dato : 21-04-01 08:52

> [...]
> ikke hvad jeg skal kikke efter, på boardet står der "5TDM2 M101" og se er
> det et logo der ligner et ottetal, er der nogle der kan hjælpe mig?

Det er et chaintech, prøv at bruge en søgemaskine på "5TDM2 M101" (google
virker).

Fra : René Prebendorf

Dato : 21-04-01 12:25

"SuneF" skrev
> Det er et chaintech, prøv at bruge en søgemaskine på "5TDM2 M101" (google
> virker).

Tak for hjælpen, det lykkedes mig at fine den.

--
Venlig hilsen.

René

Fra : Techno Tommy

Dato : 21-04-01 14:05

Hej Rene.
Prøv og gå ind på www.ping.be/bios ,der kan du få oplysninger om fabrikater
af bundkort via BIOS stringen.Det er typisk den der står i bunden af skærmen
når du tænder computeren.....
håber det er til lidt hjælp...

mvh Tommy
René Prebendorf <prebendorf@12move.dk> skrev i en