Skærme
Fijala 3554
Død Sony E220 skærm
Fra : Stig Holmberg

Dato : 13-01-04 09:04

Min Sony E220 17" trinitron blev sat til en bekendts PC, hvilket resulterede
i at relæet i skærmen begyndte at klikke som et maskingevær, PC blev hurtigt
slukket, men da skærmen efterfølgende blev sat til en anden PC var den helt
død, intet skærmbillede, ingen lys i diode, intet startklik fra relæ. Og det
er ikke lykkedes mig at få liv i den siden.

Jeg har undersøgt om det er smeltesikringen i skærmen der er gået, og det er
ikke tilfældet.

Nogen der har gode råd eller erfaringer omkring denne skærm?

Mvh. Stig

---

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 13-01-04 19:49

Hej

> [...]
er
> ikke tilfældet.
>
> Nogen der har gode råd eller erfaringer omkring denne skærm?

Hrmm tror mit bedste råd er at kaste den over højre skulder, eller spørge i
dk.teknik.elektronik

Venligst
Hans