IE Browser selv
Fra : Rene

Dato : 13-01-04 07:17

Hej

Hver gang jeg går ind på en ny side går min IE selv tilbage til den side
hvor jeg kom fra, og det så hurtigt at jeg ikke kan nå at læse noget som
helst. Klikker jeg flere sider frem hurtigt, så kører den bare den samme vej
tilbage. Er det mon en virus? eller er der andre der har set/hørt til det
problem?

Rene

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 13-01-04 10:23

Rene wrote:
> [...]
> noget som helst. Klikker jeg flere sider frem hurtigt, så kører den
> bare den samme vej tilbage. Er det mon en virus?

Det lyder mere som en fejl i IE. Start med at slette "Midlertidige
Internetfiler" og genstart maskinen.

Har du ingen antivirus?
Her er en gratis online scan: http://housecall.trendmicro.com/

Hvis det ikke hjælper kunne en muilighed være at rense maskinen for
spyware/Ad-ware. Besøg www.spywarefri.dk for Ad-Aware og Spybot

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk