indbygningskabe i sverige
Fra : Henrik Siiger

Dato : 12-01-04 09:03

Hej NG

Jeg har undersøgt udbudet af indbygningskabe i Danmark og synes at
prisniveauet er pebret. Det er iøvrigt samme grundsystemer uanset hvem der
forhandler.
Derfor er der nogle der kender til systemer der kan købes i sverige, send
gerne link

på forhånd tak

Henrik

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 12-01-04 11:26

"Henrik Siiger" <henriksiiger@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhandler.
> Derfor er der nogle der kender til systemer der kan købes i sverige, send

Søg på produktet og skriv også Sverige eller

find produktets hjemmeside og skriv .se i stedet for .dk

Bortset fra det, er det vores erfaring at møbler o.lign ikke er billigere i
Sverige.

VH Birgitte

Fra : jess

Dato : 12-01-04 15:29

"Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> find produktets hjemmeside og skriv .se i stedet for .dk
>
> Bortset fra det, er det vores erfaring at møbler o.lign ikke er billigere

min fætter købte et køkken i sverig og sparede ca. 60 % på et tilsvarende i
danmark. men ellers ligger
møblerne nogen lunde ens i pris

> VH Birgitte

mvh.

Jess

Fra : Chriz

Dato : 12-01-04 17:30

min fætter købte et køkken i sverig og sparede ca. 60 % på et tilsvarende i
danmark. men ellers ligger
møblerne nogen lunde ens i pris

Interessant !!!! Ved du hvor og hvilket mærke ?

mvh

Christian

Fra : Allan Møller

Dato : 12-01-04 20:25

> min fætter købte et køkken i sverig og sparede ca. 60 % på et tilsvarende
> danmark. men ellers ligger
> møblerne nogen lunde ens i pris
>
> Interessant !!!! Ved du hvor og hvilket mærke ?

Ja det synes jeg egentlig også - nu har vi boet her i et halvt år og leder
stadigvæk efter alle de ting som folk snakkede om vi kunne spare penge på.
(Udover bil og huspriser )

Mvh. Allan

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 12-01-04 21:35

> [...]
> stadigvæk efter alle de ting som folk snakkede om vi kunne spare penge på.

mad - der er jo ikke moms på mad i Sverige

VH BA

Fra : Allan Møller

Dato : 13-01-04 23:22

> mad - der er jo ikke moms på mad i Sverige

Nej men vi oplever faktisk ikke den besparelse som folk mener.
Efter vi er flyttet fra Danmark virker det som om "den fri konkurrence" er
meget bedre i Danmark
end man går og tror.

Mvh. Allan

Fra : anders majland

Dato : 13-01-04 19:27

> min fætter købte et køkken i sverig og sparede ca. 60 % på et
> tilsvarende i danmark. men ellers ligger
> møblerne nogen lunde ens i pris

Er ikea's køkken markant billigere i sverige end i danmark ?

Der får man meget for pengene hvis man kan leve med de lidt begrænsede
muligheder

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : bme

Dato : 13-01-04 20:22

> Der får man meget for pengene hvis man kan leve med de lidt begrænsede
> muligheder

Helt enig, vi købte nogle elementer til vores badeværelse, de kostede
omkring det halve af "skabselv", "gør det selvHTH" og hvad de nu ellers
hedder.
Lågernes finish var endda meget pænere end det vi havde set diverse steder,
så jeg kunne godt finde på at kigge på ikeas køkkener når det engang skal
have en tur.

/bo

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 13-01-04 23:19

meddelelse news:bu1fsq$1hu$1@sunsite.dk...

> Er ikea's køkken markant billigere i sverige end i danmark ?

Sammenlign ikea.dk og ikea.se. Kursen kan du finde på Danske Banks
hjemmeside.

VH BA