stjålet knallert retur
Fra : Thoby

Dato : 11-01-04 18:08

Hej
Jeg har lige fået min knallert retur, ikke noget kønt syn.
Jeg kan slet ikke træde kickstarteren ned. Hvad kan det skyldes, kan det mon
svare sig at reparere den.
Ole

Fra : /Ole

Dato : 11-01-04 19:07

"Thoby" <thoby@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lige fået min knallert retur, ikke noget kønt syn.
> Jeg kan slet ikke træde kickstarteren ned. Hvad kan det skyldes, kan det

Der er jo lidt forskel på, om det er en maxi fra 82 eller en nyere scooter..

Du gi'r os ikke meget at gå efter

/Ole

Fra : Thoby

Dato : 11-01-04 19:17

ja undskyld
det er en 45 fra 99 kørt ca. 30000 km

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 11-01-04 22:56

Thoby wrote:
> ja undskyld
> det er en 45 fra 99 kørt ca. 30000 km
> "/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message

ja det er i orden... men hvilken model. som der var en der skrev tidliger..
Knallert ELLER en scooter??

Tobias

Fra : Thoby

Dato : 12-01-04 06:38

det er en scooter 45, suzuki ux 50 zillion vandkølet
ole

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 12-01-04 23:43

"Thoby" <thoby@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> det er en scooter 45, suzuki ux 50 zillion vandkølet
> [...]

Stumper er jo ikke så dyre... - heller ikke motorstumper..
Kan du ikke selv skrue vil jeg da godt byde en tusse ubeset
Mvh
Jess