Outlook 2002 + adgangskoder
Fra : Ken

Dato : 11-01-04 15:16

Hej alle,

Hvorfor bliver min Outlook ved, ved og ved med at spørge efter adgangskode
på trods af, at jeg hver gang sætter flueben i 'Gem denne kode i
adgangskodelisten'

PS. Den egentlige adgangskode står rigtigt nok.

Hvad skal jeg gøre?

mvh

Ken

Fra : pre

Dato : 11-01-04 15:45

Det ville være nemmere at finde løsningen hvis du fortalte lidt om hvad der
foregik/foregår. Outlook er efterhånden blevet både stort og intrigant.
Hvis jeg går ud fra at det er en ny installation så er den første mulighed
en profil. (Kontrol Panel - mail (post?)). Næste er den konto der etablerer
Internet forbindelse og e-mail. Endelig er der forbindelsen med Personlige
foldere. I alle disse ting er Outlook hjælpsom med at lægge
muligheder/standarder frem - hvor det er muligt finder Outlook selv alle
disse ting i tidligere installationer.

En elementær fejl er uoverensstemmelser mellem adgangskoder og
sammenblanding af kontonavn(e) og e-mail adresse(r).
pre

Fra : pre

Dato : 11-01-04 17:54

Hent denne artikel som måske rammer plet:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;259416

pre

Fra : Ken

Dato : 11-01-04 21:07

Hej Pre,

Lige i øjet! Tusinde tak for hjælpen!

Fra : pre

Dato : 11-01-04 22:16

Hej Ken

Tak fordi du meldte tilbage. Forhåbentlig ses det af andre med det samme
problem.

Fra : Ken

Dato : 11-01-04 17:57

OK,

Det er en 'ny' installation dvs. en ny computer hvor guiden overførsel af
filer har flyttet div. mail og indstillinger over.
Jeg har sagtens hente mine mails fra de forskellige konti - uden fejl - jeg
skal blot klikke på 'OK' hver gang fordi Outlook promter mig for brugernavn
+ password. Det ville jeg jo gerne være foruden hvorfor jeg klikker på 'Gem
denne kode i....'
Jeg prøvede lige dit forslag om at vælge en anden profil (har pt. to hvor
den ene hedder Outlook) i Kontrol Panel - post. Det betyd at alle mails osv.
var væk i Outlook indtil jeg valgte tilbage til Outlook profilen.
Jeg har testet mine konto og disse virker OK, hvorfor jeg formoder at
indstillingerne hvad angår konto er OK.

Giver ovenstående nogle hints?

Fra : Ken

Dato : 25-01-04 11:36

Hej igen!

Nu har jeg adskellige gange været inden i regedit og fjerne den linie som MS
beskriver (se øvrige postmeddelelser i denne tråd) men alligevel kommer
problemet igen efter lidt tid.

Jeg har computerens dvale og standby funktion mistænkt for at fremtvinge
denne fejl. Er der andre som oplever tilsvarende problemer - og har I evt.
fundet en løsning??

mvh Ken

PS: Bruger Outlook XP og Win XP home