"Warning: Page has expired"...?
Fra : Martin

Dato : 11-01-04 15:10

Hej,

Efter jeg har installeret en Zyxel ZyWall2 router/firewall får jeg
nedenstående fejlmeddelse hvergang jeg trykker på back-knappen når jeg har
lavet en søgning feks på et forum eller på bilbasen.dk.

Warning: Page has Expired The page you requested was created using
information you submitted in a form. This page is no longer available. As a
security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your
information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh
button.

Nogen der ved hvorfor, eller hellere hvad jeg skal enable/disable/indstille
som fpr det til at holde op...???

Mvh

Martin

XPOST: dk.edb.internet.software.browser og dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-01-04 16:16

"Martin" <martin@REMOVETHISbrogaard.nu> crashed Echelon writing

> Nogen der ved hvorfor, eller hellere hvad jeg skal
> enable/disable/indstille som fpr det til at holde op...???

Det har intet med Zywall at gøre, men programmeringen af websiden.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin

Dato : 11-01-04 16:32

> Det har intet med Zywall at gøre, men programmeringen af websiden.

Det er bare underligt, for det startede lige efter jeg tilsluttede
ZyWall'en - og når jeg tager den fra igen og kun bruger modem og
skillefilter virker det helt fint igen.... så det må da ha' et eller andet
med routeren/firewallen af gøre...?!??

ANYONE...??

Mvh

Martin

Fra : Benjamin

Dato : 11-01-04 19:56

Martin wrote:
> [...]

Kan sige at det ikke sker med bilbasen på min egen maskine, men det sker på
kmin kærestes bærbare. begge maskiner med XP fuldt opdateret.

Vil også gerne vide "problemet" hvis nogen ligger inde med svaret.

/ Benjamin

Fra : kaare

Dato : 12-01-04 01:50

"Martin" <martin@REMOVETHISbrogaard.nu> wrote in message
> [...]
> ZyWall'en - og når jeg tager den fra igen og kun bruger modem og
> skillefilter virker det helt fint igen.... så det må da ha' et eller andet

Hvilken browser bruger du? (ved godt at det lyder som et fjollet
spørgsmål)

/Kaare

Fra : Martin

Dato : 12-01-04 09:21

> Hvilken browser bruger du? (ved godt at det lyder som et fjollet
> spørgsmål)

Jeg bruger MS IE 6.0...?? Hvorfor...? Ka' det ha' noget med det af gøre...?

Martin

Fra : kaare

Dato : 12-01-04 11:46

> Jeg bruger MS IE 6.0...?? Hvorfor...? Ka' det ha' noget med det af
gøre...?

Næh... ikke alligevel. Jeg havde bare hørt nogle der talte om redirect
problemer med tidligere versioner af IE, når man sad bag en firewall. Men
jeg har forsøgt at tjekke op på det - og ikke lige kunne finde noget rigtigt
brugbart, desværre. Men skal nok sige til hvis jeg finder noget.

Kaare

Fra : MN

Dato : 12-01-04 16:39

> [...]
> button.
>

> Nogen der ved hvorfor, eller hellere hvad jeg skal

Jeg har netop lige haft samme problem.
Jeg har slettet mine temp internet filer og det løste mit problem

Mogens

Fra : Martin

Dato : 13-01-04 00:16

> Jeg har netop lige haft samme problem.
> Jeg har slettet mine temp internet filer og det løste mit problem

Ååååh, du er min HELT - det var lige det der skulle til...!! Nøøøj, hvor har
det irriteret mig....!!

Mange tak skal du ha'

Mvh

Martin

Fra : Stoney

Dato : 12-01-04 23:43

Det har jeg også haft en masse problemer med.
Og det sker ret uforklarligt - indtil jeg ved laaang tids eftersøgning på
nettet
fandt ud af at det er et IE problem.

Det kommer hver gang din internet cache bliver fyldt og i princippet skal
wrappe rundt
Det kan den ikke !!! Ihverfald ikke korrekt.

==> Men: Slet dine temporære filer og dit problem forsvinder som dug for
solen
==> Og husk det til næste gang din cache bli\r fyldt op

Venlig hilsen
Stoney