ASUS A7N8X hvordan skal det indstilles???
Fra : Peter Werner Hansen

Dato : 11-01-04 12:36

Hej med jer

Jeg har lige fået er ASUS A7N8X og en Athlon XP 3000+
Nu er spørgsmålet så, hvad skal den stå til i bios for at den kører som den
er bygget til.
Lige nu har jeg sat den til

FSB 166MHz
Multiplyer 13
og 1.6 V tror jeg nok

Er det passende eller skal der en højere FSB på?

På forhånd tak.
Peter W

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 11-01-04 12:44

Peter Werner Hansen wrote:
> Er det passende eller skal der en højere FSB på?

Din Barton er bygget til 2167 MHz. Du kører 13 x 166 MHz = 2158 MHz - du
kommer nok ikke tættere på...

Så den står som den skal.

--
Mvh/Martin K