vedr. en Palme jeg har .
Fra : Dorthe Hansen

Dato : 11-01-04 08:46

Hej!
Jeg har denne Palmeart (se binaer) ,hvor stedet jeg har købt den, nu
foreslår at fjerne det tomme stykke, mellem top & de to nederste to blade,
og Udvikle rødder i det øverste og derved få to Planter: Den startede med at
være flot helt ned det er et ½ år siden, den blev købt, nogen der har nogle
ideer'.
Dorthe.

Fra : Søren 35 - Ølstykke

Dato : 11-01-04 11:50

"Dorthe Hansen" <Jorn.Hansen@Hansen.mail.dk> wrote in message
> [...]
at
> være flot helt ned det er et ½ år siden, den blev købt, nogen der har

Hej

Du skal sørge for at den for lys nok.

Stil den hen ved et vindue, eller giv den lidt vækstlampe.

Søren

Fra : Dorthe Hansen

Dato : 11-01-04 17:53

Hej! Mener du 'stille' den her,som den er nu, eller når jeg har skåret den
ned. må indrømme jeg er lidt bange for at gøre det.
Dorthe!