Hoftesæde (Hippychick)
Fra : Louise og Lars Sachs~

Dato : 08-01-04 19:47

Er her nogle med erfaringer vedr. ovenstående? Og til hvor gamle børn?

Med venlig hilsen

Louise S-G

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-01-04 20:34

Hej

Vi har sådan et og vi er rigtig glade for det. Det er velegnet fra ca. 6-7
md. og til barnet bliver godt gående. Det er virkelig aflastende ift. at
bære barnet på armene. Vi bruger det fx. i mindre butikker, op til 3. sal
(hvor vi bor) inden vores datter selv kunne klare turen, alverdens steder
hvor det er upraktisk med klapvogn.

Husk at spænde det rigtig godt fast på hoften, ellers støtter det ikke
ordentligt. Vær opmærksom på at du ikke kan bruge det hvis du er gravid.

Mvh

Karina

"Louise og Lars Sachse Green" <grensaks[slet_det_her]@mail.dk> wrote in
message news:3ffda4dd$0$151$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Louise og Lars

Dato : 16-01-04 22:19

Tak for svaret, Karina.

Vi er næsten helt overbeviste om at vi skal have sådan et sæde med ud til
Kina, når vi engang skal hente vores adoptiv-barn. Vi vil helst have barnet
oppe hos os, og ikke i en klapvogn, når vi skal rundt til alt muligt i
Beijing. Vi regner med at barnet er ca. 1 år, når vi får det, så det passer
jo meget godt, og graviditet behøver jeg vist ikke at bekymre mig om

Mvh Louise