åbent explorer vindue et andet sted end i ~
Fra : aes

Dato : 10-01-04 16:59

Hej
Jeg vil høre om der er nogen der er nogen der ved hvordan man kan minimere
et explorer vindue så det lægger sig et andet sted end i ens desktop bare,
denne har det nemlig med at blive overfyldt og visse programmer har jeg bare
åbne for at se om der tikker post ind fx. Et andet sted kunne evt være i
task manager. Jeg er ret sikker på at det kræver et eksternt program, så et
link ville være kærkomment.
tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-04 18:24

"aes" <aes@donnotreply.com> skrev :

>Jeg vil høre om der er nogen der er nogen der ved hvordan man kan minimere
>et explorer vindue så det lægger sig et andet sted end i ens desktop bare,

Tray It kan smide vinduer i systray.

http://www.teamcti.com/trayit/trayit.htm
--
Knud

Fra : aes

Dato : 10-01-04 18:50

Super tak. Det var lige det jeg skulle bruge.
Et tillægsspørgsmål: For nogen tid siden så jeg nogen der postede en måde at
"capture screen" uden at miste en evt god opløsning af billedet! Nu bruger
jeg screenhunter, men hvis jeg zoomer ind på det billeder jeg fanger så er
det dårlig opløsning: Det var evt noget med PS -- er der nogen der kender
dette fif?