Diabetes 2
Fra : Lyrik

Dato : 10-01-04 15:11

Er der nogen som kan give gode råd eller medicinanvisning til at få kontrol
med sukkerniveauet i kroppen??
Alle råd modtages med kyshånd!

Hilsen
Jens

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-01-04 15:45

Lyrik wrote:

> Er der nogen som kan give gode råd eller medicinanvisning til at få kontrol
> med sukkerniveauet i kroppen??

Det kan være meget individuelt, hvilken medicin, der er bedst. Lægen
foretager en vurdering, og prøver sig evt. frem for at finde den bedste
medicin til den enkelte patient. Hvis den udskrevne medicin ikke kan
regulere sukkerniveauet, vil det derfor være bedst at tage en samtale
med lægen, om der bør skiftes til noget andet.

Man kan også regulere sukkerniveauet ved at spise så få kulhydrater som
muligt, men det er ikke altid det er nok. Og desuden er det kedeligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : arc@na

Dato : 11-01-04 02:15

"Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> wrote in

> Er der nogen som kan give gode råd eller medicinanvisning til at få
> kontrol med sukkerniveauet i kroppen??

Hej, Jens, skriv til mig på arcana_dragon@fjern.dette.straks.hotmail.com,
så sender jeg mit talefonnummer, så vi kan ringe sammen.

Køb ikke Aloe vera! ))))))))))

arc@na

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-01-04 02:30

arc@na wrote:

> "Lyrik" <lyrik @ heaven. dk> wrote in

> Hej, Jens, skriv til mig på arcana_dragon@fjern.dette.straks.hotmail.com,
> så sender jeg mit talefonnummer, så vi kan ringe sammen.

Hvis du har gode råd til at kontrollere sukkerniveauet, er det da bedre
at skrive dem her i gruppen (eller FUTte dem til dk.helbred). Det kunne
jo være andre kunne have gavn af dem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : arc@na

Dato : 11-01-04 05:01

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Hvis du har gode råd til at kontrollere sukkerniveauet, er det da
> bedre at skrive dem her i gruppen (eller FUTte dem til dk.helbred).
> Det kunne jo være andre kunne have gavn af dem.

OK: Fornuftige kost- og motions-forholdsregler.

Men derfor vil jeg alligevel gerne skrive med "Lyrik" privat, med mindre
korrespondancen forhindrer min optagelse i Dansk PEN, hvis det ellers ikke
gør noget...

arc@na

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-01-04 11:59

arc@na wrote:

> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> OK: Fornuftige kost- og motions-forholdsregler.

Tak.

> Men derfor vil jeg alligevel gerne skrive med "Lyrik" privat, med mindre
> korrespondancen forhindrer min optagelse i Dansk PEN, hvis det ellers ikke
> gør noget...

Du skal nok ikke fortælle PEN om korrespondancen:
http://shor.ter.dk/520590048

--
Mvh. Kim Ludvigsen