Vandkøling af chipset på Asus A7N8X rev.2
Fra : Claus S

Dato : 10-01-04 11:56

Hej.

Jeg har lidt problemer med ovenstående, da jeg tilsyneladende ikke kan
fjerne den passive køler der er monteret fra fabrikken. Er der andre der har
oplevet det samme?
Det virker som om den er limet på og den er ikke til at rokke ud af stedet!

Claus S.

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 10-01-04 14:36

> Det virker som om den er limet på og den er ikke til at rokke ud af
stedet!

Har du prøvet tricket med at smide hele brædtet i fryseren og så se om du
kan 'knække' køleren af?

/Thomas

Ps: Husk lige at smid det i en antistatisk pose først

Fra : Claus S.

Dato : 10-01-04 15:24