Public functions?
Fra : Kasper Johansen

Dato : 10-01-04 03:23

Hej gruppe...

Jeg har lavet et script hvor jeg kalder en functions fra en iframe.
top.UpdateAll();

Jeg får at vide at adgang er nægtet???

Skal funktioner defineres så de er puclic eller er jeg helt galt på den? I
så fald hvordan og hvorledes?

Hilsen
Kasper Johansen

Fra : Benny Nissen

Dato : 10-01-04 03:30

"Kasper Johansen" <kasper@johansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej gruppe...
>
> Jeg har lavet et script hvor jeg kalder en functions fra en iframe.
> top.UpdateAll();
>
> Jeg får at vide at adgang er nægtet???

Er der ikke noget med browserens sikkerhedsindstillinger (Tillad scripting
på tværs af rammer - eller noge ti den stil).
Kan du ikke referere til runktionen med parent.UpdateAll(); ?

--
Benny

Fra : Stig Nygaard

Dato : 10-01-04 12:07

Hej Kasper

Kasper Johansen wrote:
> Jeg har lavet et script hvor jeg kalder en functions fra en iframe.
> top.UpdateAll();
> Jeg får at vide at adgang er nægtet???

Ligger siderne i dine frames på forskellige domæner? I så fald *skal*
browseren nægte adgang af sikkerhedsårsager. Hvis ikke det er årsagen,
så giv gerne et link til siden, så vi kan studere det nærmere.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Kasper Johansen

Dato : 10-01-04 14:56

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke referere til runktionen med parent.UpdateAll(); ?

Det giver præcis samme resultat.

"Stig Nygaard" <stig@nospamto-r-o-c-k-l-a-n-d.dk> skrev i en meddelelse
> Ligger siderne i dine frames på forskellige domæner? I så fald *skal*
> browseren nægte adgang af sikkerhedsårsager. Hvis ikke det er årsagen,
> så giv gerne et link til siden, så vi kan studere det nærmere.

Min først sender den iframe videre til en anden side som generere nogle data
og "submitter" tilbage til min egen side igen, som derefter gemme de data
den har fået i en database. Derefter forsøger jeg så at kører en funktion i
"top" som skal kører endnu en funktion og sende min iframe ud på endnu en
tur.

Nogle gange virker det, andre gange ikke... Jeg forstår intet af det.

Mvh
Kasper