Fakturering til US via paypal
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-01-04 00:16

Hej,

Jeg er lidt i tvivl om følgende. Jeg har fået lidt småjobs fra USA af,
hvor jeg så får pengene ind via min paypal account. Jeg er dog lidt i
tvivl omkring hvorledes jeg skal fakturere det.

I det jeg har Premium/Business Account er der en fee som skal betales.
Dvs. hvis jeg f.eks. sender en faktura ud på USD 1000, så vil jeg kun få
omkring USD 971 in på min konto. (Lidt surt - men sådan er det nu engang
;)).

Hvorledes udskriver jeg så fakturaen? Skal jeg blot sætte USD 29 som
udgift til modtagelse af penge? Eller hvordan skal jeg mere præcis
bogføre det :(

Nogle der har erfaring med sådanne cases? :)

mvh
Johan