Jubii Spamfighter
Fra : Zippedyr

Dato : 09-01-04 07:49

Jeg har hentet spamfighteren ned til min Oe6.

Fighteren lagde sig fluks i min indbakke, men det ser ikke ud til, at
den laver noget der andet end at være en tom mappe.

jeg har ikke kunnet finde dokumentation under installationen af
programmet, som kan vejlede mig i programmets funktion.

Er det en and af et program, eller har en og anden her på listen gjort
erfaringer, der kan bruges til noget?

M.v.h. Bente C.

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-01-04 12:20

Zippedyr skrev bl.a.:
> [...]
>
> Er det en and af et program, eller har en og anden her på
> listen gjort erfaringer, der kan bruges til noget?

Har du husket at lukke din OE da du lage Spamfigther ind?
Har du husket at genstarte din computer bagefter?
Hvis du kan svare ja til begge spørgsmål skulle der når du
starter din OE komme en bjælke frem med Spamfighter.
Den laver en ny mappe hvor de spam mails som bliver fanget af
Spamfighter havner i.
Jeg har lavet min regl om så mine spam mails kommer i "slettet
post" og den bliver tømt når jeg lukker OE ned.

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.